گودیر تامین کننده لاستیک خودروی لانچیا




گودیر تامین کننده لاستیک خودروی لانچیا

لاستیک گودیر تامین کننده جدیدترین خودروی مفهومی لانچیا PU+RA HPE شده است. این خودرو تمام الکتریکی، نشان دهنده دیدگاه سازنده خودرو در مورد طراحی ، پایداری ، برق و فناوری است.

 تایر سفارشی گودیر، با طراحی جانبی خاص خود، برای PU+RA HPE لانچیا طراحی و تولید شده است تا ظاهر زیبای خودرو را حفظ کند. همچنین این طراحی، باعث افزایش عملکرد آیرودینامیکی و در نتیجه بهبود انرژی می شود. علاوه بر طراحی ظاهری، مواد استفاده شده در ساخت این لاستیک می تواند نیروی گشتاور فوری که بر وسیله نقلیه الکتریکی وارد می شود را کنترل کند.

لورن کولانتونیو، مدیر ارشد فناوری گودیر توضیح داد: امسال گودیر 125 امین سالگرد خود را جشن می گیرد، به همین دلیل همکاری با لانچیا و تولد دوباره این برند یک اتفاق مهم است. همچنین

EMEA، انجمن ارزیابی گودیر در اروپا و خاورمیانه گفت: کار برروی این لاستیک مفهومی فرآیند هیجان انگیزی همراه داشته است و همین امر باعث شده تا خارج از برنامه در مورد سفارشی سازی ، آیرودینامیک و طراحی فکر کنیم. همکاری ما با لانچیا از ضرورت زیادی برخوردار بود تا بتوانیم ترکیبی از لاستیک و رینگ بدون درز تولید کنیم که بازده انرژی را افزایش دهد و در عین حال از نظر زیبایی خود را حفظ کند.



منبع : https://www.tiretechnologyinternational.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0